Шановні покупці!


В нашому магазині AMELI-NAILS,  Ви можете купувати  товари за найнижчими цінами . Це можливо лише при мінімальних супутніх витратах . 
Тому в нашому магазині діють такі обов'язкові правила :
•  При отриманні товару у відділеннях служб доставки, у курьера, або поштоматах уважно переглядайте зовнішній вигляд упаковки, товар і склад вашого замовлення!
•  Якщо при перевірці товару , до моменту його отримання , Ви помітили: 
    - механічне пошкодження ;
    -невідповідність товару по кольору, кількості та якості 
Вам необхідно зв*язатися з нами по телефону або месенджеру,  або скласти акт про пошкодження товару у присутності співробітника пошти .

•  При оформлені претензії - обов'язково наявність видатної накладної , що підтверджує факт покупки відповідного товару .
Порушення будь-якого з вищезазначених пунктів залишає за продавцем ( Нами ) право на відмову в розгляді Вашого питання .
Зверніть Увагу ! Після того, як посилка з товаром Вами була отримана, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю, кількістю, комплектацією замовлення. Саме тому, претензії щодо нестачі товару, невідповідності,  пошкодження або не встиг(ла) перевірити, не мал(а) можливості перевірити, прийматися НЕ будуть!

 

Повернення  та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Покупці нашого магазину мають право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки.

Зверніть увагу: обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації та не має слідів використання, а саме: подряпин, потертостей, пошкоджень.

 

Обмін та повернення товарів належної якості згідно з Постановленням Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. НЕ здійснюється для наступних категорій товарів:

 - парфюмерно-косметичні вироби (засоби для догляду за шкірою - обличчя та рук, засоби для догляду за волоссям, декоративні засоби, - засоби для видалення волосся: віск / цукрова паста);

- апарати для гоління;

 - гребінці та щітки масажні;

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

-  гель-лаки, гелі, рідини, кисті та одноразова продукція

 

Процес та термін повернення або обміну товарів належної якості:

  • Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. З метою узгодити обмін товарів належної якості споживач має звернутися до продавця (за телефонами, вказаними на сайті) протягом 14 днів.
  • Продавець зобов'язується протягом 10 днів після отримання повернення від споживача здійснити обмін товарів або повернути кошти за товар.  
  • Доставка за рахунок покупця  . Після отримання посилки, ми оглядаємо товар на відповідність умов повернення та обміну, та протягом робочих днів повертаємо гроші або відправляємо інший товар за домовленістю.

Процес та термін повернення або обміну товарів неналежної якості:

  • При отриманні замовлення на відділенні "Нова пошта", "Укрпошта" покупець зобов'язаний перевірити наявність усіх товарів у замовленні, робочий стан товару. Якщо виявлено не відповідність за кольором, якістю або товар не відповідає заявленій комплектації, покупець зв'язується з магазином для вирішення цього питання.
  • Обмін товару неналежної якості провадиться за умовою фактичного підтвердження недоліків двома сторонами (споживачем та продавцем) за допомогою фото- та відео-матеріалів.  Обмін товарів здійснюється протягом 10 днів після отримання повернення від споживача.
  • Доставка за рахунок покупця  . Після отримання посилки, ми оглядаємо товар на відповідність умов повернення та обміну, та протягом робочих днів повертаємо гроші або відправляємо інший товар за домовленістю.

 Відшкодування коштів за товар здійснюється безготівком способом оплати. У разі обміну/повернення товарів належної якості транспортні витрати покриваються споживачем, неналежної якості – продавцем.

Обмін та повернення товарів можна здійснити за адресою : м. Одеса , Базова 14 . 67806. Тільки за попередньою домовленістю із нашим менеджером
 

"Легке повернення" від Нова Пошта 

Ви можете повернути товар через послугу «Легке повернення» у мобільному додатку або бізнес-кабінеті протягом 14 днів після отримання. Але заздалегідь ви повинні погодити повернення з продавцем. Також товар повинен мати фірмову упаковку, товарний вигляд та бути з усіма бирками.

Послуга «Легке повернення» дозволяє безкоштовно повернути документи та посилки до 30 кг відправнику/продавцю після отримання.

Зверніть увагу, що є продавці, у яких відсутня можливість повернути товар або продає ті речі, які не підлягають поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», наприклад, білизна, купальники, ліки тощо. » не доступно.